Wednesday, February 1, 2012

Najenostavnejši pristop k zdravi prehrani

Oz. načel, ki se jih jaz držim pri kupovanju hrane. O tej temi sem premišljevala že nekaj časa, ali naj pišem ali ne, ker sem že čez več blogov to omenjala… pa sem se vseeno odločila, da združim to v en blog, da bo bolj jasno :)

Prava hrana ne rabi embalaže. Vse kar je v kartonski škatli in še enkrat v vrečki, zagotovo ne more biti nič dobrega. Seveda kupujem ovsene kosmiče, grški jogurt, konzerve tune, fižol in olive … pri vsej embalirani hrani pa vedno preverim sestavine. VEDNO! Na začetku je bilo to precej zamudno, ko sem iskala kaj novega, sedaj pa gre vse skupaj veliko hitreje, sploh ker kupujem že preverjeno hrano.

moji najljubši ^^

Skeptična sem do živil, ki imajo več kot pet sestavin. Po kmečko povedano: vse kar ima več kot pet sestavin, je že hudo procesirana hrana. Vse kar ne znam izgovoriti in kar ne znam prebrati, raje ne kupujem! Če je sestavina nekaj kar nima veze s to hrano, potem je ne jem! Svinjska mast res nima kaj početi v navadnem toastu.
Isto velja za vsa organska živila oz za vse z bio oznako. Tudi če je neka sestavina organsko predelana, še ne pomeni, da je zdrava. Zato je vedno dobro prebirati sestavine. Pa tudi na žvečilnih gumijih :).

Je organsko res boljše?

In še najpreprostejše pravilo – če se o izdelku vprašam: »Ali je to dobro zame? Je to zdravo?« (pri sadju in zelenjavi se res ne rabiš tega spraševati). Če ne vem kaj je sestavina, če nisem seznanjena o njenih ne-zdravih posledicah in se o njej sprašujem karkoli, potem odložim izdelek, kjer sem ga dobila.

Več v branje:
- 7 nasvetov za zdrav prehranjevanje
- Kaj naj jem?
- Kakšno hrano naj jem? part 1
- Kakšno hrano naj jem? part 2
. Kako naj jem? part 1
- Kako naj jem? part 2

Naj vas ne odpihne! :)
Lep dan,

xoxo Deja

2 comments:

  1. Kul nasveti :)
    Aja, pa super, da si se spravila k izivu..Pohvale za zdrav način življenja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izziv gre kot po maslu in zdrav način življenja me spremlja že več kot leto.. :)
      xo

      Delete