Monday, February 6, 2012

Recept, makeup in nohtki

To sem želela objaviti že včeraj pa mi je zagodel fotoaparat, ker je slike naložil na računalnik šele po polnoči ... Kakorkoli, recept za muffine, včerajšnji makeup in nohtki so tu ... :)

Dva dni nazaj sem skuhala toliko belega fižola, da bi lahko nahranila cel blok :) pa sem se odločila, da napravim pecivo. Priredila sem recept za muffine in nastalo je tole ...

Potrebuješ: 
- 360 g fižola (jaz sem samo podvojila količino moke, lahko uporabiš tudi 180 g pirine moke)
- 4 jajca
- vinski kamen
- med
- 2 jabolki
- večji koren
- kokosova moka
- cimet

Priprava: 
Fižol sem imela že kuhan, zato sem ga samo stehtala in ga z mešalnikom napravila v pire. Stesla sem v večjo posodo in dodala štiri velike žlice meda, žličko cimeta, malo vinskega kamna in vsaj pol skodelice kokosove moke. Vse skupaj sem dobro premešala. Zmiksala sem štiri jajca in jih dodala zmesi ter ponovno premešala. Naribala sem koren, jabolki in vse skupaj premešala. V pekač za muffine sem položila papirčke za peko muffinov in jih napolnila s pridobljeno maso. Predhodno sem segrela pečico na 180°C in pekla nekje 25 minut. Pustila sem, da so se ohladili in postregla. Pa dober tek ;)

In bili so odlični :)

Naravna veka in spodaj turkizen eye liner, da malce poživi :). Verjetno bom napisala blog, kaj sem uporabila in kako ...
 
Ja, vem, da je slaba slika, ampak tako je, če nimaš svojega fotkiča pri roki in ne znaš ravnati z ostalimi ^^
Elf nail polish v Teal Blue (upam, da je napačna nalepka gor, ker ne vem, kaj ima tale zelena opraviti z modro :D)

 
Veliko zdravega peciva, turkizne barve in lepih nohtkov želim vsem ;))

xoxo Deja

4 comments:

  1. mmmm hvala za tale receptk! tole pa zgleda zdravo :)

    ReplyDelete
  2. Ufff fižol<3
    Make up in nohtki so pa tudi prekrsni ;)
    Jaz tudi mislim, da so se zmotili pri nalepki, ali pa je kdo ki je barvnoslep lepil nalepke :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dns sm še čokoladno torto iz fižola spekla. bom kr svojo obrt iz fižola ustanovila :P
      haha. sm se nasmejala pri nalepki na laku :D
      in hvala ;) xo

      Delete