Thursday, February 9, 2012

Najpreprostejša večerja

Današnja večerja je bila skuhana "na hitro", ker sem rabila regeneracijo po telovadbi in ker je bila že pozna ura, se mi ni dalo preveč pacati. Nepomita posoda me še vedno čaka :)

Narezala sem brokoli in en koren ter ju dala v vodo, da se skuhata. Vrelo vodo sem malce osolila. Ko se je zelenjava kuhala, sem se hitro stuširala. Ampak ta podatek v receptu ni pomemben :D
Narezala polovico tofuja s papriko na kocke (bolj mi je všeč tofu s papriko kot navaden :)) in ga popekla na olivnem olju. Malo sem ga posolila in na koncu potresla še z malce kopra. Poleg zelenjave sem narezala še 1/4 avokada in dodala dve žlici rjavega fižola. Pijača ob večerji je bil zeleni čaj z okusom acai jagod in šipka (kupljen v DM-u).



Bilo je odlično!!

Še bolj preprosta večerja bi bila solata, pa je včasih res ne morem jesti večkrat na dan :D (se je že zgodilo, da sem jedla solato štirikrat v enem dnevu :))

Brez sanj o slaščicah in lahko noč!

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment