Monday, February 20, 2012

Konec izziva


Veš kaj je danes? Danes je dvaindvajseti dan. Lahko si oddahneš :). Včeraj je bil zadnji dan izziva brez sladkorja, bele moke, konstantne telovadbe. Kakšni so občutki? Fenomenalni! Skušala bom zdržati brez sladkorja dokler ne bo krize. Za enkrat je še ni bilo :). Glede telovadbe pa mislim, da si danes vzamem »day off«. :)

Kakšne spremembe sem opazila?

Počutim se lažjo, predel okoli trebuha je manjši (žal se pred izzivom nisem merila, ker sem pozabila :)). Celulit je manj opazen, koža je bolj napeta.

Koža obraza je precej bolj čista. Res pa je, da sem tudi popila dosti vode zadnje čase, nisem pila nič alkohola v času izziva in se malo bolj posvetila negi obraza (odstranila ves makeup pred spanjem, namazala s kremo, nisem se dotikala obraza z umazanimi rokami …). Ravno tako sem začela uporabljati drug puder. Blog o negi kože bo tudi enkrat prišel na vrsto :)

Če ne jem nič sladkega, potem želje po sladkem nimam. Sladkor se v telesu obnaša kot droga: če ga ješ, ga hočeš še, če ga ne ješ, potem ti ne manjka. Zato ga jaz raje ne bom jedla. Pa naj sladica zgleda še tako dobro in okusno, občutki po užitju niso nič kaj dobri in okusni (napihnjenost, včasih celo slabost). Nobenega ne silim, da ne sme jesti nič sladkega, to je moja osebna odločitev.


Če je bil še kdo z mano v tem izzivu, naj prosim napiše opazne spremembe in občutke … In odprta sem za predloge za nove izzive. Včeraj se mi je porodila misel – en teden na jedilniku samo sadje in zelenjava … Kaj pravite? :D To bi bil šele pravi izziv!

Za slike "prej in potem" pa ne vem, če sem dovolj pogumna, da jih objavim. Naj jih vseeno objavim? :)

Začela sem tudi vsakodnevno uporabljati Twitter … Če mi še ne slediš, potem to stori zdaj: klik  :)

Naj vam sonce sreče nikoli ne zaide,
xoxo Deja

P.S: In ne pozabite iti v maškare, če tega še niste storili! Najlepše je ohraniti otroka v sebi!
Zadnja ideja za maškare: bodi Edward Cullen - bodi normalen človek, samo namaži se po obrazu z bleščicami, ker vampirji iz Twillight-a se svetijo :D 

4 comments:

  1. jutro!
    že dolgo časa prebiram tvoj blog, vidla sem te pa na forumu 90dpd (moj nik je *happy*, če ti kaj pove) :D
    vse, kar lahko rečem je BRAVO! res! ful si pridna, da si zdržala & ful si pridna, da motiviraš druge!
    ko sem danes še enx prebrala kako dobro ti je šlo, sem se tudi jaz odločila za podoben izziv: sugarfree & exercisefull 100 dni. brez moke ne vem, če bi mi šlo :) izziv bom kombinirala z 90dpd. ti pa javim čez 20-30 dni, če so opazne spremembe! še enx bi rada rekla: HVALA TI!

    *happy*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojla, happy. seveda se te spomnim, vsaj po nicku :) me veseli, da si našla motivacijo na blogu, eden izmed namenov je tudi ta, da motiviram, če lahko :) uuf, ti pa tough cookie. 100 dni je kr velika časovna.. in js seveda vrjamm,da ti uspe :)
      js sm mela pondelk frej dan od telovadbe, da sm si malo odpočila mišice.. mi je pasalo, ma sladko mi itak ne sede. se ne bom silla sploh jest :)
      meni se je poznalo že po dveh tednih. tko zlo.. tko da po stotih dneh boš mela že bikini telo :)
      pa srečno in piši še kaj. mojo podporo imaš vedno v vsem ! xo

      Delete
  2. Heloou :) Ja ne... :D Nekje vmes so prišli krofi pa Valentinovo in mi je dragi brat prnesu Thank You Milka (nepričakovano sladko presenečenje) in mami spekla potico, sicer iz polnozrnate moke ampak je mela rjav cuker tak da... Sem zamočla. Sam nisem jezna na sebe, itak sem marca planirala bit bolj "pridna" kar se tiče sladkarij :) Tak da, moj izziv se je prestavu na bolj topel in manj stresen (izpiti) mesec :) Ti pa čestitam, ful si pridna in si navdih marsikomu ;)

    xoxo, K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, Milko po riti ;P važno da si vsaj poskusla. pa tut če je blo sm kašn teden brez sladkarij...vedno boljše kot nič, pravim jaz :)
      no, potem se ti pa pridružim tudi marca.. tko še vedno držim brez sladkarij. telovadim pa tko vsak dan, počivam samo ko to telo res potrebuje :)
      pridna bodi :) xo

      Delete