Tuesday, February 12, 2013

Fleur de Santé Rosewood desire REVIEW

* All Fleur de Santé posts will be written in English and Slovene. / Vse Fleur de Santé objave bodo napisane v angleščini in slovenščini.


Fleur de Santé Slovenia sent me this wonderful lipstick, I feel in love with immediately. It's matte red with brownish undertones. It's super creamy it glides on like butter! And it also smells amazing!
Fleur de Santé Slovenija mi je poslal tole čudovito šminko, v katero sem se takoj zaljubila. Je mat rdeča z rjavkastimi podtoni. Je kremne teksture in se nanaša kot puterček ;). Tudi diši precej lepo!


 
Firstly I applied some invisible lipliner, it's actually like some sort of a wax to prevent any smudging around my lips, because darker lipstick tend to bleed on me. Then I just applied lipstick directly on my lips. Like I said, it has creamy texture, had no problem with applying. It stayed on my lips for about 3 hours, then I had to eat :). But also after a meal my lips were a bit stained (darker lipsticks usually stain my lips a little), so I had to reapply it.
Najprej sem nanesla prozorno črtalo za ustnice, s tem sem preprečila, da bi se šminka preselila še kam drugam po obrazu, kar se pri meni, predvsem pri temnih šminkah, rado zgodi. Šminko sem nato nanesla direktno na ustnice, nisem imela problemov z nanašanjem, saj se nanaša lepo. Na mojih ustnicah je ostala tri ure, nato sem jedla. Po jedi so bile ustnice še vedno rahlo obarvane (temnejše šminke mi običajno rahlo obarvajo ustnice), tako da je potreben ponoven nanos.


Packaging is black plastic with gold details, 4g content. Sticker on the bottom has no name, just number, which can cause some difficulties, because you know, blogger has to write a name of the lipstick when you post a fotd :). This is the only con I found.
Embalaža je črna, plastična z zlatimi detajli, ima 4g vsebine. Nalepka na dnu embalaže nima imena, samo številko, kar zna biti nerodno, če imena ne veš, ker je potrebno napisati ime šminke, ko objaviš fotd :). To je edina slaba stran, ki sem jo našla.


However, I think this product is amazing, it goes with so many different makeup variations, it's absolutely worth getting it! :)
Menim, da je šminka super, kombinirala sem jo z različnimi senčkami na očeh in pristaja skoraj vsemu!

  
 And that's how it looks on me. / Tako pa izgleda na meni.



* Product was sent to me for review. / Idelek mi je bil poslan v oceno.

24 comments:

  1. It looks like such a great wearable evry day red shade,an it suits you perfectly:)

    ReplyDelete
  2. Šminka je res čudovita in zelo dobro izgleda na tebi. Odlična recenzija. :)

    ReplyDelete
  3. Ful je lepa barva pa tut taka kremasta zgleda, kar je meni zelo všeč. :D

    ReplyDelete
  4. Jaz jo imam tudi, vsi me sprašujejo katera šminka je to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene ni še noben vprašal ampak mislim,da me vsi v žnabelčke gledajo, ko jo nosim :P
      Hvala

      Delete
  5. Deja, katero rdečo šminko pa imaš na profilni slikici? Nora barva je :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice Ultimate colourv barvi 100 Lobster love ;)
      Hvala

      Delete
    2. Prav pogledat si jo grem, ker mi je ful, ful huda! Hvala ti :-)

      Delete
  6. What a beautiful shade! The brown undertone makes it very classy and chique. Pretty :)
    Too bad it has no name!

    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad yout like it! I mean, I'll survive that it has no name, but if I forget it can be a b*tch :D
      Thank you for commenting X

      Delete
  7. Beautiful shade www.adoramehitabel.blogspot.co.uk

    ReplyDelete