Friday, February 15, 2013

Fleur de Santé Amaze eye shadow Green REVIEW

*All Fleur de Santé posts will be written in English and Slovene. / Vse Fleur de Santé objave bodo napisane v angleščini in slovenščini.


Another Fleur de Santé product, mono eyeshadow this time. It's pretty khaki green with golden shimmer. It applies easily, blends very well and lasts for long time. I always use primer, because I have hooded lids and they can be little bit oily sometimes, but this eyeshadow is quite pigmented even without primer. It didn't crease on me and it stayed the same until I removed my makeup (8 hours +).
Še en Fleur de Santé proizvod, enojno senčilo. Gre za kaki zeleno barvo z zlatim šimrom. Nanese se zlahka, z ostalimi senčkami se lepo zabriše in življenjska doba na veki je dolga:). Jaz vedno uporabim primer, ker imam povešene veke in znajo biti malce mastne, vendar je senčilo že samo dovolj pigmentirano. Z nabiranjem v gubo nisem imela težav in senčka je ostala nespremenjena dokler je nisem odstranila (nosila sem jo več kot 8 ur).
 
Left: over primer, right: on its own. / Levo čez primer in desno sama senčka.


Packaging is like a little jar, matte black, really sleek looking, but it gets dirty quite easily. But I think it looks pretty. It has 1.8g content.
Embalaža je kot majhen lonček (na navoj) ,mat črna, lepega izgleda, vendar se hitro umaže. Količina senčila je 1,8g.

It's hard to photograph! / Težko jo je fotografirati!

Now back to the colour itself. I combined it with matte black and gold to make it more "me", but you can easily blend it with brownish eyeshadows and create more natural look. I wouldn't wear it on its own, I would put some brown shadow in crease to create some demension, but everyone is different :)
Pa še nazaj k barvi. Jaz sem jo kombinirala z mat črno, ker mi je tako všeč, vendar jo z lahkoto kombiniraš z rjavimi senčkami za bolj naraven videz. Samo čez celo veko je ne bi nosila, vsekakor bi nanesla rjavo senčko v gubo za malce dimenzije, ampak vsak naj naredi, kar mu je všeč :)

And that's how it looks one me. / Tako pa izgleda na meni.

Although it's not an everyday eyeshadow for me, I think I will wear it quite often, because I think it's amazing!
Čeprav barva ni moja vsakdanja izbira, verjamem, da se bo na mojih očeh znašla kar pogosto, ker je proizvod odličen!

What do you think about this colour? Would you wear it?
Kaj pa ti meniš o tej barvi, bi jo nosila?


* Product was sent to me for review. / Proizvod mi je bil poslan v oceno.

9 comments:

  1. Meni je tole prečudovita barva (obožujem zeleno) in moram reči, da odlično izgleda na tebi. :D

    ReplyDelete
  2. That colour is amazing!
    http://golddustk.blogspot.co.uk/
    x

    ReplyDelete
  3. Kak lep mejkap si naredila, simple, ampak čudovit! =)) Lepa lepa zelena! =))

    ReplyDelete