Friday, July 15, 2011

Vadba doma

Sem zagovornica telovadbe v zavetju doma. Zakaj? se morda kdo sprašuje … Ne samo, da lahko naštejem številne prednosti, tudi pomagaš si lahko s stvarmi, ki jih imaš pri roki. Tako preprosto je …

Prva prednost, ki bi jo izpostavila, je zasebnost. Ni motečih dejavnikov, zato si lahko v celoti posvečen samo sebi, se osredotočaš samo na vadbo, pravilno izvajanje in daš res vse od sebe. Ko sem začela s telovadbo, sem si želela samo zasebnosti, saj so bile moje sposobnosti skoraj na nuli. Zadnja stvar, ki sem jo želela, je bila, da bi me kdo gledal, kako švicam in kako nisem sposobna narediti sklece in kako sem se ta teden prvič v življenju lomila z jogo :) itd … Tudi oblečeš se lahko po lastni želji, saj te nihče ne gleda. Kratke hlače, športen nedrček in sem pripravljena :)

Verjetno sem tudi s telovadbo doma prihranila dosti denarja oz. sem si s tem denarjem kupila nova športna oblačila, teniske, ali pa je šlo za kozmetiko in ostala oblačila :P. Čeprav obstajajo popusti za študente (ali kakšni drugi popusti), me je vedno odbijala misel, da se moraš do fitnesa nekako priti, se pravi, da si moraš vzeti dodaten čas. Tiste dodatne pol ure pa v dnevu polnem obveznosti pride še kako prav. Rekreacijski centri imajo delavni čas, dom pa nam je na voljo 24 ur. Telovadiš lahko ob petih zjutraj (razen, če živiš v bloku in imaš tečne sosede :)) ali ob petih popoldne … popolnoma vseeno je.

No, recimo, da vas še nisem prepričala v domačo telovadbo … gremo dalje!

NE POTREBUJEŠ NOBENE DODATNE OPREME! 
Steklenica vode, blazina za na plažo, stol, stopnice … in za to ne porabiš nobenega dodatnega evra.

Jaz si za dodatno obremenitev napravim domačo peščeno torbo oz. »sandbag«. V staro torbico, ki je ne uporabljam več, dam uteži za okoli gležnjev, knjige ali tako kot danes – tekoče sredstvo za pranje perila :D (skupaj nekje 5 kg), naložim na ramena in delam počepe. V bližnji prihodnosti pa bodo vsebina torbice kamni, za še dodatno obremenitev :). Enako se lahko stori s steklenicami, ki jih uporabiš namesto uteži. Napolniš jih lahko z vodo, rižem, peskom … in tako prilagodiš svojim sposobnostim.

Stol je tudi lahko odličen pripomoček. Lahko se ga uporabi za potisk v sedečem stanju s tricepsi, sklece na stolu, lahko služi kot stepper, ali pa samo za ravnotežje za začetnike. Jaz ga uporabim za izvajanje počepov na eni nogi, ker običajnih še ne morem narediti. Sem preveč nedisciplinirana, da bi si vzela čas in jih strenirala :D

Če bi kdo izpostavil še kakšne prednosti, kaj se lahko še uporabi, opisal kakšne vaje ... z besedo na plan! :)
Lep dan želim vsem,

xoxo Deja

Prebereš lahko še:

No comments:

Post a Comment