Wednesday, July 6, 2011

Jagodna maska za obraz

Recept za tole masko sem našla na internetu in jo takoj morala preizkusiti. Bila sem navdušena :)

Potrebuješ:
- zrele jagode (najboljše je, če so res mehke, take, da skoraj že gnijejo :))
- med
(klik na vsako sestavino pove, zakaj ravno te sestavine - zakaj so dobre itd...)

Priprava:
Jaz mislim, da sem za masko uporabila pet jagod in jih zmlela z vilicami (masko sem delala že kakšen mesec nazaj, tako da se ne spomnim točno, koliko jagod sem uporabila). Jagode sem dala v skodelico in jim dodala majhno žlico olivnega olja, nekaj kapljic limoninega soka, veliko žlico meda in dobro premešala. Na očiščeno kožo (odstranila makeup, osušila obraz) sem nanesla masko na kožo celotnega obraza, izpustila sem seveda predel okoli oči. Masko sem sprala z obraza po 15 minutah, osušila kožo obraza ter nanesla kremo za obraz. 

Kako je izpadlo ...


Učinek:
Koža po uporabi je bila zelo mehka, dišeča, lahko bi rekla, da je imela zdrav sijaj (ne masten). Koža je bila tudi bolj napeta in sveža še nekaj dni zatem.

Kaj bi izboljšala:
Verjetno bi naslednjič uporabila manj olja, ker je maska na koncu izpadla precej tekoče, jagod pa nisem imela več, da bi jih dodala za zgostitev.
Namesto olivnega olja se lahko uporabi tudi mandljevo ali kokosovo ali kakšnokoli drugo, ki je hranilno za kožo in ne maši por.

Druge izboljšave, vaše izkušnje, recepti za druge maske ... toplo dobrodošli :)

Upam, da ste vsi preživeli lep dan, moj je bil precej športno obarvan in tako mi je tudi všeč :)

Lahko noč,

Deja (danes nič poljubčkov in objemčkov :))

2 comments:

  1. Jaz bi tole rajši pojedla kot dala na obraz hehe :)

    Ina

    ReplyDelete
  2. Saj se lahko tudi poje! Ostanek sem vrgla v manjšo ponev, dodala banano, jagode, dodala še malce meda in naredila "vroče sadje". Poleg sem dodala še pol jogurta in potresla s kokosovo moko, če se ne motim.

    ReplyDelete