Monday, July 4, 2011

Nekaj sladkorčkov, cukrčkov, nekaj najljubših …


Danes bom spet spregovorila o nekaj najljubših stvareh, izdelkih … ki so mi v zadnjem času prirastli k srcu. Pa začnimo :)

Bila ljubezen na pri nanos ... NYX lak za nohte v barvi NGP 195 Bermuda Triangle. Trenutno najlepša barva, ker je turkizna in jo obožujem. Kupila sem ga na ebayu nedolgo nazaj. Ne morem še povedati, koliko časa je obstojen, ker je nov, lahko pa povem, da je lepo mazljiv in prekriven tudi samo z eno plastjo.

Naj omenim še en lak za nohte, ki se zadnje čase pogosto pojavi na mojih nohtih. To je Bourjois 10 days no chips v barvi 16 (koralno roza rdeč z zlatim shimrom). Čopič je nenavadne oblike (odrezan postrani), kar omogoča zelo enakomeren in preprost nanos. Imam še enega njihovega v barvi 14 (svetlo roza s shimrom), vendar mi je koralni ljubši za poletni čas :). Je pa tudi zelo obstojen. Ocena pet z moje strani :)


Moj stari eyeliner Essence Sun Club 100% Splash Proof v 01 ultra black se je posušil, zato sem morala kupiti novega. Žal nisem našla istega, ki mi je bil res najljubši, bil je smešno poceni, zdržal je tudi zelo dolgo (mislim, da sem ga imela približno štiri mesece ali celo več in ga uporabljala skoraj vsak dan). Tako sem bil prisiljena kupiti nekega drugega in kupila Bourjouis Liner Feutre v Noir. Ta je še bolšji, sicer malce dražji, vendar nenormalno obstojen in pigmentiran. Neizmerno sem navdušena in si življenja brez njega ne predstavljam več :)


Preidimo še k hrani. Moja zadnja obsesija so palačinke brez moke, polnjene z banano. Tole bo jutri za zajtrk in verjetno bom tudi objavila recept :). Zdrave, hitro pripravljene … Lahko se zgodi, da postane najljubša sladica in potem jo ješ tudi dvakrat na dan, kot sem to storila jaz prejšnji teden :)

Če sem nazadnje spregovorila o filmu, bom danes o nadaljevanki True Blood. Četrta sezona, ki smo jo ljubitelji neučakano čakali, je končno tu! Prva epizoda nas ni razočarala in že nestrpno pričakujemo drugo. Edina nadaljevanka z vampirji, volkodlaki in drugi nadnaravnimi bitji, ki je dejansko dobro posneta in zanimiva. No, vsaj zame :)

Gremo spat, da bo čimprej zajtrk ... palačinke mmmmmmmm :)
Lahko noč,
xoxo Deja

No comments:

Post a Comment