Tuesday, July 26, 2011

Summer must haves

Sicer ne vem kam je ušlo letošnje poletje, že dva dni sem oblečena v kratke hlače in zimske nogavice :P, ponovno se nabirajo oblaki in se samo sprašujem, kdaj bo spet dež. Na plažo ne moreš, lahko si samo doma in bereš knjigo, gledaš filme, pišeš bloge in piješ čaj. Pa bom danes vseeno spregovorila o nekaterih stvareh, ki so zame nujne to poletje (o sončnih kremah in itd. ne bom izgubljala besed, ker je samoumevno, da so obvezne).


Od leve proti drugi levi :) :

Balea Fresh Melon losjon za telo. Zelo vlažilen losjon, ki bi ga najraje kar pojedla in se znajde na moji koži pred vsakim spanjem in včasih tudi čez dan :). Hitro se vpije, zato ne pušča mastnih madežev. Sedaj pa hitro v DM, ker je samo omejena izdaja :S :)

Čisti gel Aloe Vera je »must have« pri meni že nekaj časa, saj super blaži razdraženo kožo po depilaciji, v poletnem času pa pride prav tudi pri mazanju komarjevih pikov in blaženju sončnih opeklin. Kupljeno tu: klik. Trenutno v akciji!!! :)

Fruttini sprej za telo, vonj: ingver in marakuja. Kupila sem ga, ker nimam denarja za parfum (očitno preveč denarja zapravim za ličila :D) in ker je veliko lažji za poletni čas. Ko se nadišavim z njim, si predstavljam, da sem na nekem eksotičnem otoku. Mmmm :). Kupljen v DM-u.

Aloe Vera balzam za ustnice z zaščitnim faktorejm 15. Mislim, da sem ta balzam kupila v Mullerju, nisem pa 100% prepričana. Lepo nahrani in neguje suhe ustnice, pa tudi zelo počasi se rabi, zato je malo višja cena upravičena :).

100% Pure kremna tinta za lica in ustnice z breskvijo. Na koži je zelo lahek in pusti nežen mladosten sij, zaradi katerega sem se zaljubila v kremna rdečila. Čeprav sem ljubiteljica živih odtenkov šmink, se tudi tale kdaj pa kdaj znajde na mojih ustnicah. Kupljen tu: klik.

Še pesem dneva:

Že 8 blogov ta mesec!! :)
Lep dan še naprej,

xoxo Deja


No comments:

Post a Comment