Tuesday, April 12, 2011

Kako telovaditi vsak dan?

Moramo se gibati vsak dan in pika :). Večno vprašanje pa je, kako vključiti vadbo v svoj vsakdan?! Tudi jaz se moram še vedno včasih »prisiliti« v telovadbo, lenobe in godrnanja tudi pri sebi ne podpiram!! :)

Vsak začetek je težak in vse se začne v glavi. Ko sem prvič šla teč na stadion s sestro po lastni volji in tekla po svojih zmogljivostih (tek v šoli sem obravnavala kot mučenje :P), sem ugotovila, da je občutek po gibanju fenomenalen, sproščujoč in zdelo se mi je, da so vse težave razrešene, moja misli so bile bolj urejene. 

To je bilo tam nekje dve leti nazaj, ko sem bila še lena in samo poležavala na kavču in nikoli nič naredila zase. Večkrat me je bolel hrbet, kolki, kolena, bila sem bolna že ob prvi vremenski spremembi … nikoli pa nisem pomislila, da mi mogoče primanjkuje telovadbe (in nasploh sem nezdravo živela). Še danes sem hvaležna sestri (živjo!, ker vem, da bereš:P), ki me je spravila iz stanovanja tistega poletnega večera, ko sem bila že kakšen mesec na ločevalni dieti in čeprav me je še naslednjih nekaj dni bolelo vse kot, da bi se tepla :P, sem bila vztrajna. Kombinacija telovadbe in prehrane je čez čas prinesla še večje rezultate kot sama dieta, zato nisem videla razloga, zakaj ne bi nadaljevala.

Slikano enkrat med tekom :)
Vendar sem se v zimskem času spet malce »zapustila«, ker je bilo zunaj premrzlo … v spomladanskem času sem pričela spet telovaditi, tudi tekla sem in se spet spomnila, zakaj sem tako oboževala tek. Lani poleti sem ponovila ločevalno dieto in v kombinaciji s telovadbo ponovno dosegala lepe rezultate. No, danes se lahko pohvalim, da redno telovadim (glede na moj dnevnik telovadbe, ki ga vodim) od junija 2010, z večjimi spremembami šele v zadnjih treh mesecih, ker se tudi prehranjujem bolj zdravo. Yay! :)

V bistvu je najboljše, da si določiš uro, ko boš telovadil in organiziraš ostale dejavnosti dneva okoli tega. Jaz sem najslabši organizator časa, se skušam poboljšati v tem :). In še ena pomembna stvar, ki sem jo počela tudi jaz. Ne imeti telovadbe samo za "kamuflažo" in si takoj nažreti s pico, ker povem iz lastnih izkušenj, da so rezultati ob nepravilni prehrani vidni veliko kasneje ali pa jih sploh ni. 



Preprosto mora vsak pri sebi razčistiti stvari v glavi, pa pri tem ne mislim, samo na telovadbo :) … Nič se ne sme zdeti nemogoče ali nedosegljivo, ker ljudje smo neizmerno sposobna bitja in verjemite mi, da tudi sama sebe še vedno kdaj presenetim :). Iz svojega besedišča preprosto črtaj »bom jutri«, »jutri pa zares«, »ne da se mi«, »tega ne zmorem« ipd. … in naj to postane »zdaj pa zares«, "zdaj takoj" in naj temu tudi sledijo dejanja! Nikoli nisi preveč utrujen, nimaš dovolj časa ali si prestar. Vse nespodbudne besede in negativna energija drugih ljudi pa naj bodo samo še tista pika na i, dodatna motivacija, ki te žene dalje.

Vse se da, če se hoče! Prijetno vadbo :P in večer vsem! 
                  
xoxo Deja

PS: Brez sladkarij že drugi dan in za enkrat še nobenih želja po sladkem :).

1 comment: