Wednesday, March 23, 2011

Pozabljen rekvizit

Uporabljali smo ga skoraj vsi ko smo bili majhni (in jaz sem še vedno majhna :D) … govorim namreč o dobri stari kolebnici. Če verjamete ali ne, z njo boste verjetno več naredili za svoje trebušne mišice kot samo s trebušnjaki. Kombinacija obojega pa zmaga :D S skakanjem čez kolebnico ne pridobimo samo kondicije, temveč se izboljša tudi naša zmogljivost, koordinacija in povečamo hitrost. 

Skakanje čez kolebnico je (vsaj meni) dolgočasno, zato vedno ob skakanju poslušam glasbo ali pogledam dvajsetminutno nadaljevanko ali risanko, samo zato, da ne mislim na to kako trpim :D Dvajsetminutni intervalni trening napravim vsak dan po običajni vadbi, če mi to le čas dopušča. Po želji lahko skačete tudi zunaj, ampak jaz grem raje ven na jogging, čeprav je že dolgo tega, ko sem nazadnje tekla :D. Seveda je kolebnica tudi dobra opcija za trening doma, če je zunaj mraz ali pada dež.

Intervale določim z Gymboss intervalnim števcem (10 sekund počitka, 15 sekund skakanja ali 10 sekund, 20 sekund ... itd. - vsak dan drugače). Da samo skakanje popestrim še bolj, menjam načine skakanja – skakanje na mestu ali tek na mestu, poskok na eni nogi, jumping jacks, škarje poskoki, skakanje na levo in desno stran … možnosti je veliko. 

Nasvet pa še za vse tiste, ki doma nimajo kolebnice (čeprav menim, da je to najbolj poceni rekvizit, ki si ga lahko privošči vsak) ali so stropi prenizki in ni dovolj prostora … skakanje čez kolebnico brez kolebnice je isto učinkovito, po želji se pa lahko vsak odloči še za dodatno obremenitev – uteži v rokah ali na nogah :)

Pa uspešen trening vam želim (no, zdaj je že pozna ura) in lahko noč :D 

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment