Tuesday, March 29, 2011

Jagode (in čokolada)

Čas jagod je tuuuuu :). Moja zadnja obsesija pri hrani, jedla bi jih lahko vsak dan :D. Na žalost kupljene niti pol niso tako dobre kot tiste z domačega vrta, ampak na te bo potrebno še malo počakati. V jok pa na drevo :)

Za mano je ekstremno čuden vikend – pretirano nostalgično razpoložena … do štirih popoldne v pižami … domača postelja je neizmerno super, sploh če skačeš nanjo … ugotovila sem, da že tri leta neuspešno pospravljam svojo sobo … imela sem pogovor o tem, kaj bom počela čez dve leti, jaz pa še ne vem, kaj bom jutri jedla za zajtrk :D. Jagode bi pa jutro ni moj najljubši del dneva in bi mogla skočiti v trgovino … jutranja telovadba pred zajtrkom pa ni priporočljiva (sprehod do trgovine – lol). :P

Jagode vsebujejo veliko mineralnih snovi in imajo nizko vsebnost kalorij. Bojda vsebujejo več vitamina C kot pomaranče in so neizmerno dobre v kombinaciji z jogurtom ali mlekom (jagodni milk shake ali jogurt z narezanimi jagodami … mmm, mislim, da postajam lačna :D). Nekateri so nanje alergični, vendar alergije menda niso tako hude (hujše od alergije na čokolado ni, verjemite mi :D).



Za vse ne-ljubitelje jagod … pa vedno lahko narišete jagode na svoje nohte, le pazite, da ne naletite na kakšnega lačnega ljubitelja ... :P


Pa čokolada? To naj presodi vsak posameznik, jaz nisem ravno ljubiteljica čokolade, sploh pa se jo izogibam iz še drugih razlogov, s katerimi sedaj ne bom utrujala. :)

Tole nočno bloggiranje mi je že skoraj v navado prišlo :D
 Lahko noč in želim vsem fenomenalen torek, ker vem, da moj bo :)

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment