Wednesday, April 6, 2011

Naključna vprašanja

Tale vprašanje sem našla na enem blogu in na njih odgovorila tudi sama. Ker je bilo vprašanj ogromno, sem vse skupaj skrajšala in verjetno bom na še kakšno izmed njih odgovorila kdaj drugič. :)
Kakšna bolj zanimiva objava naslednjič. :D
1. Barva las: Trenutno temno rjava. Naravna? Nekje svetlo do srednje rjava. Se ne spomnim več :)
2. Drama?: Kje? :D Film – vedno je lepo pogledati dobro dramo; življenjskih dram imam včasih dovolj :D

3. Si dekliško dekle?: Vedno sem se bolj obravnavala kot moški. :P

4. Oseba, ki si jo nazadnje objela: Dobro prijateljico. :)

5. Majhne ali velike torbice?: Oboje. Odvisno od priložnosti.

6. Si majhna?: Ja! 1,62 m :)

7. Ti je kdo všeč?: Veliko ljudi mi je všeč in jih je več, kot tistih, ki mi niso.

8. Kaj bi naredila, če bi te nekdo udaril po riti?: Nazaj bi ga. :P

9. Se našemiš za Noč čarovnic?: To je edini dan, ko sem normalna :)

10. Označi z X:

[X] Nosim makeup. (seveda! :D)
[X] Jokala sem v kinu.
[X] Lahko nanesem maskaro ne da bi odprla usta.
[X ] Lahko postanem ljubosumna.
[XX] Mislim, da je Johnny Depp seksi. (dva križca :D)
[X] Rada se smejim. :))))
[] Všeč mi je death metal.
[] Všeč mi je country.
[X] Nosim torbico.
[X] Brez svojega računalnika bi bila izgubljena. (brez mobitela verjetno še bolj)
[ ] Imam Spice Girls CD.
[X] Imam Britney Spears CD.
[X] Imam boy band CD. (nisem ponosna :))
[X] Postane mi dolgčas, ko gledam nogomet. (odvisno od družbe!)
[] Nikoli me niso poklicali razvajena smrklja.
[X] Fantje so čudni. (in še kaj drugega :))
[X] Rekli so mi že, da sem slab vpliv.
[X] Imam uhane tudi drugje kot samo v ušesih.

11. So ti všeč svetlolasi ali temnolasi fantje?: Oboji? :)

12.  Si imela kdaj zlomljeno srce?: Verjetno že.

13. Številka čevljev?: 39. Odvisno tudi od modela, proizvajalca ...

14. Imaš rada svoje življenje?: Se ne morem pritoževati :)

15. Ti je prijateljica speljala fanta?: Ja.

16. Si kdaj udarila fanta? : Ja! Si je že zaslužil :P

17. Česa te najbolj strah?: Višine :S Še dobro, da sem majhna :P

18. Si kdaj zaspala v joku?: Ja ... in se tudi zbudila objokana.

19. Si kdaj želiš, da bi bila slavna?: Ko bom velika, bom bogata, slavna in uspešna. :P Sem že slavna, pa tega še ne vem. :D

20. Ali koga trenutno pogrešaš?: Neizmerno!


Pa lahko noč :)

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment