Friday, April 15, 2011

Movie night


Današnji petek bom očitno preživela ob gledanju filmov. Me je sestra že nekaj časa nazaj vprašala za kakšen dober film in za filme, ki niso vredni ogleda … pa jih bom danes predlagala nekaj dobrih iz glave, če bi se mi kdo virtualno pridružiti pri gledanju :D

  • ·         A clockwork orange (1971)
Znanstvena fantastika … in verjetno sem edina ženska, ki obožuje sci-fi filme :D. Vse ostalo je v filmu neizmerno moteče, ampak take stvari so mi včasih enostavno všeč :P.

Potrebujem še kaj dodati? :D

  • ·         500 days of Summer (2009)
Prisrčna romantična komedija, ki te spravi v smeh in jok, za večne romantike in tiste, ki ne verjamejo v ljubezen, Zooey Deschanel … mislm, da ne potrebujem več izgubljati besed :D

<3
  • ·         Arsenic and old lace (1944)
Meni ena izmed najboljših komedij, retro, črno-belo … dve prijazni tetki in Brewster, Teddy Roosevelt, Boris Karloff :)), ko ugotoviš, da nisi nor, ampak v resnici si, Panamski kanal v kleti, skrito truplo … Najbolj všečna misel filma: »When I makeup my mind I lose my head.« :)

Huh?
  • ·         Four rooms (1995)
Smešno, zblojeno, bolno, štiri sobe, štiri zgodbe, zmeden postrešček … ko v eni noči doživiš to kar si niti v sanjah ne predstavljaš in ti gre vse narobe. Še poistovetila sem se :)

Happy New Year! :)

Zbiram predloge za dobre komedije. Te se zadnje čase res težko najdejo, ker so vse po istem kopitu.
Pa prijetno gledanje in nasploh prijeten večer ...

Z obkladkom na nogi in čajem ob strani,

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment