Saturday, March 5, 2011

Dragi, dnevnik!


Zakaj je pomembno pisati dnevnik pa ne tistega, ki smo ga pisali v petem razredu o neki nesojeni ljubezni ali kako si imel enkrat slab dan. :D V mislih imam dnevnik telovadbe in dnevnik prehrane.

Sama pišem samo dnevnik telovadbe, dnevnik prehrane pa sem pisala, ko sem bila na 90-dnevni ločevalni dieti in ga bom verjetno ponovno začela, da bom imela večji pregled nad tem, kaj in koliko pojem. Saj veste, včasih posežeš po kakšni hrani pa jo sam sploh ne uvrščaš kot obrok. No, telo pa mislim, da ni takega mnenja. :D

 
Med dieto sem pa pisala zato, ker mi je bil ta način prehranjevanja popolnoma nov in sem tako točno vedela kaj moram jesti. Najprej sem napisala dan (npr. 1. 8., torek, proteinski dan) in napisala kaj sem jedla za zajtrk, kosilo in večerjo. Če sem preizkusila kakšen nov recept, sem si ga tudi zapisala in na koncu še napisala tudi »oceno«, če mi je jed bila všeč ali ne, kaj bi lahko naslednjič spremenila, kaj dodala ... Včasih sem zapisala tudi kakšne vzpodbudne besede pa včasih tudi nesramne, ki so me gnale naprej. :P 
Pomembno je bilo tudi, da sem zapisala vse grehe, da sem nisem potem tolkla po glavi, ko sem naslednjič stopila na tehtnico. :D

Dnevnik telovadbe mi je pa v veliko pomoč, ko neko vadbo ponovim in lahko primerjam s starimi rezultati. Tako točno vem, kdaj bi se lahko bolj potrudila, kdaj sem bila lena rit, kdaj sem dala vse od sebe in kakšno vadbo sem delala točno določen dan ter kolikokrat na teden ... ipd. Kot sem že pisala pri obvezni športni opremi, ga lahko opremiš s slikami za inspiracijo in lepimi besedami za motivacijo. Jaz slik nisem dodajala, si pa večkrat napišem kakšno vzpodbudno besedo. Včasih si olajšam delo za naslednji dan in si izberem vadbo že en dan prej. Ker je moj dnevnik v etujiju, poleg zataknem še svinčnik in moj intervalni števec. Moja nujna oprema, ko kam grem :)

Jaz sem ravno pojedla kosilo (hranjenje pred računalnikom – slaba navada!! Ker vedno lahko kaj leti po tipkovnici :P), sedaj pa izkoristiti to soboto.

Bodite v cvetju.

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment