Thursday, March 8, 2012

Stilska preobrazba!

Moj blog je doživel stilsko preobrazbo, če še kdo ni opazil :). Se mi zdi, da je bila že nujno potrebna ... Sem kar zadovoljna s končnim izgledom. Kako se pa vam zdi?


Kratek vodič:

1. Naslov mojega bloga ... Deja Zu :)

2. Prilagodi videz bloga, kakor se ti zdi bolj všečno, berljivo, privlačno ... Drugačen videz, vsebina ostane enaka :)

3. Tu se vrneš na začetno stran, kjer so vsi blogi po časovnem zaporedju. Se mi kar dopade tale koledarski pregled :)

4. Moj kratek opis. Se bo verjetno spreminjal, če se bom spomnila, da še kaj pametnega dodam :)

5. Moj kontakt. Pošlji mi e-mail s svojimi predlogi, prošnjami, vprašanji ... Rade volje bom prebrala in odgovorila na vse. In seveda, sledi mi na Twitterju, če še to nisi storil.

6. Hitreje preišči blog s pomočjo ključnih besed.

7. Na začetku se pojavi blog, ki sem ga zapisala nazadnje. Sedaj bo na vrsti tale :)

8. O meni, kjer ni zapisano nič več. Je le moja slika :)
   Arhiv spletnega dnevnika po letih.
   Kdo so moji spremljevalci in spremljaj preko Googla.
   In spremljaj, če še to nisi storil. All cool kids are doing it ;)


Upam, da vam je všeč :))

xoxo, Deja

No comments:

Post a Comment