Thursday, November 24, 2011

Pira + recept za palačinke

Oz. zakaj se belo moko zamenjala s pirino ...

Pira ima precej visoko vsebnost  beljakovin, če se primerja z drugimi žiti, ravno tako vsebuje esencialne aminokisline, ki so pomembne za normalno delovanje  organizma. Bogata je z vlakninami in vitamini A, B, D in E. Primerna je za ljudi, ki pazijo na prehrano, ravno tako za alergike na pšenico, ni pa primerna za bolnike s ciliakijo. Lista pozitivnih strani pire bi se lahko nadaljevala v neskončnost …  Bela moka pa je le škrob, ki v telesu povzroča razne blokade, nalaga maščobo in piri po hranilnih lastnosti ne seže niti do kolen.

Jaz svojo kupim v DM-u in sem iz nje napravila že veliko slastnih obrokov. Danes sem se »pocartala« s palačinkami, ki sem jih pripravila kot običajne palačinke, samo da sem namesto bele moke uporabila pirino ter mleko nadomestila z mineralno vodo, ker mleka ne pijem (razen sojinega in kokosovega). Uporabila sem še eno jajce in dodala zmesi še ščepec soli. Premešala s paličnim mešalnikom in maso spekla v ponvi na kokosovi maščobi. 

Iz mase sem dobila tri palačinke, ki sem jih vmes premazala z zmesjo puste skute, grškega jogurta (Total 0% maščob), cimeta in medu. Na vrhu pa sem še namazala eno žličko arašidovega masla, ker ga obožujem (če bi me zabodli, bi verjetno iz mene steklo arašidovo maslo in ne kri :P).


Ne pozabite si obliznite prstov! 
Upam, da ste vsi veseli in zdravi ... in lep preostanek dneva želim vsem!

xoxo Deja

PS: Zna kdo pripraviti palačinke iz chia semen?

3 comments:

  1. Pirinih palačink še nisem probala, sem pa zadnjič delala pirine mafine s sadjem. Bili so fantastični. :) Danes sem ravno ugotovila, da smo dobili na obisk še miško, ki ji očitno pirina moka tudi diši - se je spravila na eno vrečko. Ji bom jaz že dala vetra! Naj si najde kaj drugega za pod zob. ;) :)

    ReplyDelete
  2. haha. poredna miška :)
    bodo muffini drugič na meniju :)

    ReplyDelete
  3. Mmmm, zgleda slastno. :D
    Pirini piškoti so tudi super, pa pirin kruh ...

    ReplyDelete