Thursday, December 29, 2011

Pobožično razvajanje in blebetanje


Komaj čakam, da bo konec decembra. Pa ne, ker bi želela, da je novo leto, samo letos se ne zavedam, da je sploh december. In v nedeljo smo že kar 2012. Povozil me je čas …

Verjetno ste za praznike pojedli kaj sladkega, pa vseeno danes objavljam recept za kakav … bolj zdravo različico … na moj način, da si posladkam življenje ob grenkih dnevih :). Čas priprave: približno 5 minut.

Potrebuješ: 
- kakav v prahu (najde se ga na oddelku za peko; tega na sliki sem kupila v Hoferju; nakup organskega kakava tukaj: klik)
- med
- sojino mleko (lahko tudi kravje, kvinojino ali mandljevo)
- cimet
- vrelo vodo
- vanilijev ekstrakt (po želji).


V skodelico daš eno velik žlico kakava oz. ga daš kolikor želiš, da prilagodiš svojemu okusu. Dodaš vrelo vodo in premešaš, da dobiš gosto zmes. Dodaš dve žlici meda in po želji tudi vanilijev ekstrakt in ponovno premešaš.


Medtem segreješ približno 2 dl mleka. Ko je segreto ga nekaj sekund mešaš s paličnim mešalnikom, da se speni. Priliješ v skodelico in dobro premešaš. Potreseš s cimetom in postrežeš. :)



In še del z blebetanjem :D ..
Te praznike sem se kar dosti igrala z ličili, seveda nisem vsega poslikala, ker sem bedna :D. 
Zadnje čase skušam čim več nositi očala, ker mi je nazadnje optik napravil celo predavanje o kontaktnih lečah in me malo prestrašil (pa samo naročilo za leče sem oddala!). Jaz še vedno računam na lasersko operacijo v (upam) bližnji prihodnosti. 
Zadnje čase zanemarjam svoj blog, čeprav imam dosti materiala na zalogi. Bom se skušala popraviti :)
In že dolgo nisem objavila nobene svoje slike ... Pa še to z očali in novo frizuro :))


Upam, da ste lepo preživeli božič in dan samostojnosti, da niste preveč denarja zapravili za nepotrebna darila in da ste obdarovali tudi sebe. Novo leto pa naj bo takšno kot si sami želite. Pa radi se imejte.

xoxo Deja

3 comments:

  1. Slastno! Moram poskusit :)

    Frizura pa mi je noro všeč!

    ReplyDelete
  2. Mmm, tale kakav zgleda noro dobro, bo treba poskusit :)

    Mal random, ampak ful so mi všeč tvoje obrvi! <3 :D

    ReplyDelete
  3. Biba in Summer hvala :)
    pa poročajta, ko poskusite kakav :)

    ReplyDelete