Monday, September 19, 2011

Jesen

Uradno se sicer še ni začela, smo pa dočakali ohladitev. Vse kar je manj od 25°C in jaz zmrznem :D. Končno lahko spet nosim šale! Edina dobra stvar ohladitve. (obožujem šale in jih imam verjetno okoli petdeset :))

Kar pa se make-upa tiče, so letos moderne zlepljene trepalnice in živa barva ustnic. Tole sem ustvarila včeraj:
 malce meglena, ampak edina "normalna" :D


Na trepalnicah sem uporabila Essence Multi action false lashes mascara, pred tem sem na veko nanesla samo senčilo kožne barve. 


Na ustnicah sem uporabila NYX šminko v 536 Eros barvi, ki sem ji dodala malce Sleek Pout Paint v 162 Milkshake. Rada mešam barve šmink med sabo, da dobim unikatne barve :)

Na obrazu sem uporabila Avon Ideal Shade Creamy Natural, Bourjois healthy mix korektor, ELF complexion perfection in Avon Arabian glow bronzing pearls.
Takšna sem letela v trgovino in mislim, da sem dobila kar nekaj pogledov. Verjetno predvsem zaradi šminke, ker malo deklet (sploh čez dan) nosi žive barve. Ampak dokler se jaz počutim dobro s takšno šminko, me ne zanima kaj si mislijo drugi.

Meni je tale look kar prirasel k srcu in ga bom nosila kar celo jesen. Končno so na vrsti moje žive šminkice! :) Kaj pa ti meniš? Yay or nay?

Pižama z dolgimi rokavi kliče ... lahko noč!
xoxo Deja

PS: Ob strani je kratka anketa, kakšen make-up naj ustvarim in objavim na blogu. Čas glasovanja do petka do polnoči.

7 comments:

  1. Odtenek šminke mi je zelo všeč. Tudi sama si včasih sredi dneva nanesem bolj žive barve - odvisno je predvsem od razpoloženja. Mi je všeč, da si ga kombinirala z nežnim make-upom na očeh, da ni oboje poudarjeno. Ampak ni mi pa všeč videz zlepljenih trepalnic :)
    Aja pa čist huuud kontrast modrih oči in rdeče šminke..Like it!

    ReplyDelete
  2. Se strinjam s pižamo z dologimi rokavi! :D Sooo true, hehe

    ReplyDelete
  3. Sanna, vsakemu je všeč nekaj drugega, kaj bi se zgodilo, če bi vse punce nosile to jeseni :D
    Sj s senčili isto delam, lahko tut deset barv nanesem, da dobim to kar hočem :D pa me veseli, da ti je všeč kontrast :)

    lunca, pižama z dolgimi rokavi in zimske nogavice - smo trenutno najboljši prjatli :D par dni nazaj pa še v kratki majci in gatah spala. lol :)

    ReplyDelete