Thursday, September 15, 2011

"Get Your Freak On" 15 Weird Facts TAG!


Zadnje čase je na Youtubu vse več videov "Weird facts TAG" ... Ker so mi takšni videi zanimivi, sem se odločila, da napišem blog o temu, ker ne snemam videov (še :D). Prevedla vprašanja in odgovorila nanje :).

1. Imaš vzdevek, ki ga uporablja samo tvoja družina? 
Hmm… nobenega specifičnega. Če naredim kaj narobe, mi mami reče Marjani (po očetu) ali pa babica v šali Omerzelka (mamin dekliški priimek).
 
2. Imaš kakšno čudno navado? 
 Večkrat se smejim na glas brez razloga, predvsem ko sem sama. Pogovarjam se sama s sabo. Ker težko stojim na miru, se vedno »usedem na boke« in se prestavljam iz leve na desno itn. 

3. Imaš kakšno čudno fobijo? 
Straši me nosečnost. Dejansko v ženski raste človek … in ne mi s takimi, da je to čisto naravno :D. Včasih se bojim tudi svojih sanj, ker so pogosto scenarij za psiho triler :)

4. Katera skladba ti je skrivno všeč in jo neprestano poješ? 
Ne spomnim se nobene specifične, verjetno pa kakšen pocukran pop komad.
 
5. Kaj ti gre na živce?  
Žvečenje čigumija na glas z odprtimi usti in ko kdo je stoje. Oboje tudi sama prakticiram :D
 
6. Kaj počneš, ko si živčna? 
Grizem obnohtno kožo ali jo praskam s prsti, stiskam ustnice, se dotikam ušes in vrata.

7. Na kateri strani postelje spiš? 
Moja postelja je dokaj majhna, ampak se vedno uležem na levo stran obrnjena na levo. Moja druga postelja (če si študent, imaš pač dve sobi, dve postelji … :D) je večja in tudi tam spim na levi, obrnjena na levo :D. Ponoči pa verjetno v kakšni čudni pozi :)

8. Katera je bila tvoja prva plišasta igračka in kako ji je bilo ime? 
Ne vem katera je bila prva, spomnim se pa psička Samija, ki še vedno spi z mano :)

9. Kaj naročiš, ko greš v Starbucks? 
Ker v Sloveniji ni Starbucksa, bom vprašanje priredila v: Kaj naročiš, ko greš na pijačo? Limonado ali zeleni čaj :). Kave ne pijem.
 
10. Katero je lepotno pravilo, ki ga vedno pridigaš, pa nikoli sama ne prakticiraš? 
Hmm … Svoje čopiče umivam premalokrat, ravno tako gobice … ali pa kakšni nasveti za lepšo kožo – ne stiskaj mozoljev, ne dotikaj se obraza …

11. V katero smer si obrnjena pod prho? 
Imamo kad, tako da se cev vrti okoli mene :D

12. Imaš kakšne čudne telesne sposobnosti?  
Pokajo mi sklepi, vretenca … V glavnem cela pokam in še kolk mi skoči iz sklepa :). Nezavedno dvigujem desno obrv. 

13. Katera je tvoja najljubša hrana za tolažbo in je slaba zate pa jo vseeno ješ?  
Tale je težka, glede na to, da jem dokaj zdravo … verjetno sladoled, ki bi ga lahko pojedla na tone. Zato si večkrat naredim homemade sladoled :). Pa lahko bi še rekla arašidovo maslo, ker nimam nadzora nad tem koliko ga pojem, kar naenkrat ga zmanjka :D

14. Katero frazo ali besedo vedno rečeš?  
»Pač« in kakšne kletvice, ki jih sedaj ne bom uporabila :)

15. Čas je za spanje, kaj si dejansko oblečena?  
 Kakšno staro razvlečeno sponzorsko majico, po možnosti še umazano od barvanja las :D in moške boksarice. Ali spodnjo majico in kratke hlačke. Pozimi pa obvezno nogavice in toplo pižamo, včasih tudi s spodnjo majico.

I tag everyone, it's fun  :)

Pa lahko noč,
xoxo Deja

4 comments:

  1. bom ukradla tale tag ;), drugače pa 2. in 10. bi bla pri meni ista odgovora, sploh pogovarjanje sama s seboj redno prakticiram, in to sedenje na bokih, nikakor ne morem stati ravno:)

    ReplyDelete
  2. ti kar ukradi. sj sm napisala: I tag everyone :) bom z veseljem prebrala.
    lep večer! xo

    ReplyDelete