Saturday, June 25, 2011

Kaj sem danes jedla

Končno nov blog, že sama sebi sem težila, kdaj bom napisala novega :)
Torej, v anketi je največ glasov prejel odgovor "Kaj sem jedla" in posredujem slike z opisi, kaj sem jedla danes, 25. 6. 2011 (kako hitro gre čas??!!).
Ta blog sem hotela napisati že čez teden pa sem bila preveč zaposlena z nepomembnimi stvarmi in pozabila na blog, čeprav sem poslikala vse z digitalnim fotoaparatom, sem danes morala poslikati vse na novo, ker sem ga pozabila v Kopru. Oops :)
Aja in še to. Jedi, ki jih pripravim jaz, običajno niso estetsko dovršene, so pa okusne ... prisežem. :)

ZAJTRK
Banana z grškim jogurtom. Dve manjši banani sem narezala na kolobarje, poleg dodala približno polovico grškega jogurta, zmešan z žličko arašidovega masla, žličko meda in z malo cimeta (kot "dip" za sadje). Ta mešanica najbolj sede z jabolkom, vendar mi je zjutraj bolj pasala banana. Poleg sem še spila skodelico zelenega čaja, brez katerega se dan ne mora začeti pravilno :)


KOSILO
Mešana zelenjava z našega vrta (bučke, paradižnik, paprika, čebula) z jajci. Najprej sem popražila zelenjavo na olivnem olju, pretresla v pekač, dodala premešana jajca (eno celo jajce in en beljak), začinila (sol, kajanski poper, curry, peteršilj, bazilika) in dodala malce naribanega sira. Pekač sem položila v pečico za približno 18 minut na 175°C, dala na krožnik in pojedla. :D


MALICA
Ovseni kosmiči s proteinskim prahom, arašidovim maslom in suhim sadjem. Ovsenih kosmičev je bilo približno za pest, jih prelila z nekaj vroče vode, dodala eno žlico in pol proteinskega praha ter vse skupaj dobro premešala. Za okus sem dodala žličko arašidovega masla in pest mešanice indijskih oreščkov ter rozin. Bila sem pa tako lačna, da sem pozabila slikati. Bravo, Deja :)
Drugače pa ovseni kosmiči vedno zgledajo kot ovseni kosmiči :D

VEČERJA
Smoothie z banano, dvema sočnima breskvama, zamrznjenimi borovnicami, mlekom brez laktoze in kokosovim mlekom (približno 1,5 dl skupaj) Vse skupaj dala v posodo in zmlela s paličnim mešalnikom. Ter skodelica zelenega čaja, ki ga še vedno pijem :)

Čez dan sem spila vse skupaj tri skodelice zelenega čaja in približno 3 - 4 litre vode (in še nekaj jo bom do spanja :)). Običajno pojem več zelenjave kot sadja, pa mi je danes bolj pasalo sadje :)
To je to, preprosto in okusno. Nikoli ne delam nič preveč zakompliciranega, ker se mi ne da in nikoli ne uspe :)

Eno dobro skodelico čaja in lahko noč, ko se pač bo to zgodilo :)

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment