Monday, February 14, 2011

Malo drugače (ali bila sem brez pametne ideje za pisanje)

Medtem ko se vsi slepijo z valentinovim in se obmetavajo s srčki, rožami, so nasploh osladni in se bašejo s tistim zadnjim ferrero rochejem, ki so ga dobili od drage/ga, jaz v roki držim čopič in gledam v svoje platno. To stvar obožujem, jo ljubim, mi je všeč in jo imam resnično rada (pretiravam? :D). Obenem me pomirja in mi daje energijo. Naj povem malce zgodbice za lahko noč.

Vedno me je zanimala umetnost, želela sem se celo vpisati na različne šole za umetnost …  Pa sem po neuspelih poskusih (ali sploh ne-poskusih :D) nekako zapustila umetnost. Vedno sem pa pisala pesmi in s tem izlivala svojo dušo na papir, pogrešala sem pa risanje, slikanje, ustvarjanje nasploh.  Vedno ko sem začela spet ustvarjati, sem bila žalostna, ker nikoli nisem stvari dokončala ali pa s končnim rezultatom nisem bila zadovoljna. Čez čas sem ugotovila, da me pa vseeno še vedno nekaj veseli. Našla sem svoje novo platno. In kako ustvarjam sedaj?

V roki držim čopič in pri vsaki stvaritvi jih potrebujem kar precej. Uporabim paleto za mešanje barv. Pred seboj imam prazno platno, ki je običajno vedno drugačno in čaka na veliko stvaritev. Potrebno je obvladati različne tehnike in trike, da dosežeš določen učinek. Z veliko vaje in nekaj potrpežljivosti nastajajo neverjetne umetnije. Napake pa lahko vedno popraviš ali pobrišeš. 

Moje platno je obraz, moja ljubezen pa je ličenje :) In menim, da je to področje kot umetnost še vedno premalo cenjeno ... v angleščini se vendarle reče vizažistu makeup artist.
In še moj anti-valentine's day makeup :D


PS: Samo inspiracija! Vem, da nisem najboljša, se še vedno učim ... opravičujem se slabi fotki, moj mobitel ni sposoben delati boljših :/

Naj kdorkoli reče karkoli, jaz sem izlila svojo ljubezen in sedaj grem srečna spat :)

xoxo Deja

2 comments:

  1. Zakon fotka in zapis :) Misliš, da bi tak make up na očeh se skladal z ustnicami ala Jessie J.?

    ReplyDelete