Saturday, February 5, 2011

1st blog

Ta blog začenjam, ker so mi nekega popoldneva po babjem čveku prijateljice prepisale, da preveč vem o prehrani in telovadbi … da naj začnem blog na to temo. Hja, zakaj pa ne … Pa še izpitno obdobje je in nimam kaj pametnega početi  :D Čeprav sprva nisem bila najbolj navdušena nad to idejo. 

No, nisem ekspert na nobenem področju, lahko pa delim z vami to, kar vem in znam., kar sm se naučila in kar sem doživela sama. Upam, da bo vsaj za koga branje zanimivo in da bo komu prišlo kaj prav :)

Moje ime je Deja in to je moja prva objava :) Naslednjič začnemo pa zares.  

Najlepšo soboto želim vsem.

4 comments:

  1. nice work :)
    čim prej začni... bliža se poletje in meni teče voda v grlo :)

    ReplyDelete
  2. To Deja, i salute u and support u (and miss u as well:))
    Pija, tis itak suhc:)

    ReplyDelete
  3. Pija, od vode se ne boš zredila, he he :)))

    ReplyDelete