Tuesday, July 5, 2011

Najboljše palačinke a la Deja


Današnji dan se je začel sladko :). Včeraj sem napisala, da so moja zadnja obsesija pri hrani palačinke brez moke, polnjene z banano in danes sem to postregla moji novi cimri :). Pa poglejmo, kako sem jih pripravila.

Potrebuješ:
- 2 jajci (eno celo jajce in en beljak)
- kokosova moka
- zrela banana
- grški jogurt
- med
- kokosovo maslo

Priprava:
Ubila sem eno celo jajce in dodala  beljak (rumenjak sem shranila za masko za lase), polno žlico kokosove moke in dobro premešala. Jaz sem to storila kar z vilicami, lahko pa se uporabi tudi palični mešalnik. Vročo ponev sem premazala s kokosovim maslom in vlila maso za palačinko. Ko se je zapekla na eni strani, sem jo obrnila kot vsako običajno palačinko. Medtem ko se je palačinka pekla, sem pripravila polnilo. Banano sem pretlačila z vilicami, dodala žlico kokosove moke, žlico meda, žlico grškega jogurta in vse skupaj premešala. Namazala sem palačinko in jo zvila. Ostanek bananinega polnila sem postregla poleg palačinke in potresla z malo kokosove moke. 

Spremembe v receptu:
Masi za palačinko se lahko doda agavin sirup, da je že sama palačinka bolj sladka, vendar ga trenutno nimam na zalogi.
Namesto bananinega polnila se lahko uporabi vroče sadje, skuto, arašidovo maslo, mleto suho sadje … in se napravi kakšno drugačno polnilo …
možnosti je nešteto veliko, jaz vedno uporabim to, kar imam pri roki :).

Pa dober tek!
xoxo Deja

No comments:

Post a Comment